Hoe werkt facturering?

CVster.nl heeft een aantal verschillende factureringsmogelijkheden voor onze premium plan accounts. Lees hier meer over hoe u CVster.nl gratis kunt gebruiken.

Premium proefperiode & maandelijkse facturering

Maak gebruik van onze premium functies door voor slechts € 2,95 te upgraden naar  een 7-daagse premium proefversie. Deze proefversie geeft je 7 dagen lang toegang tot al onze premium functies. Als je gedurende deze 7 dagen besluit om jouw premium account op te zeggen, start het maandabonnement niet en krijg je geen verdere rekeningen. 

Als jouw proefversie na 7 dagen nog steeds actief is en je deze niet hebt geannuleerd, word je automatisch ingeschreven voor een premium abonnement. Elke vier weken wordt er dan €12,95 afgeschreven.  

Abonnementen per 6 maanden en per jaar

Als je een upgrade uitvoert naar een 6-maandelijks of jaarlijks premium abonnement, ontvang je tot 75% korting en heb je gedurende jouw lidmaatschap toegang tot premium functies. Na 6 of 12 maanden wordt jouw account automatisch gedowngraded naar een gratis abonnement, als je het niet hebt verlengd. Je hoeft het annuleren van jouw account dus niet in de gaten te houden. Je kunt te allen tijde weer upgraden.

Eenmalige betaling

Afhankelijk van het land waar je woont, bieden we ook de optie van eenmalige betaling aan. In dit geval kun je je cv’s en sollicitatiebrieven maken en downloaden zonder abonnement. Eenmalige betalingen worden niet automatisch verlengd, dus je hoeft niets stop te zetten. 

Omrekenen van valuta

Onze proef- en premium abonnementen worden geprijsd en gefactureerd in US dollars. Afhankelijk van jouw locatie kan dit betekenen dat jouw creditcard voor een debitering onze prijs automatisch omrekent in lokale valuta. Wij hebben geen invloed op de manier waarop creditcardbedrijven valuta’s omrekenen of bedragen in rekening brengen. Als je vragen hebt over prijzen of valuta, neem dan gerust contact met ons op.

Hoe pas ik mijn betaalinstellingen aan?

Beheer de betaalinstellingen in CVster.nl rechtstreeks vanuit de app. Log in en klik op Account in de rechterbovenhoek. Op de eerste pagina kan je jouw abonnement opzeggen, jouw account verwijderen of kijken wat voor soort abonnement je hebt. Lees hier hoe je jouw account kan annuleren.

Heb je meer hulp nodig? Neem contact met ons op Neem contact met ons op