Waarom ontbreekt er iets in mijn cv, of wordt het niet opgeslagen?

Standaard wordt alles wat je in de cv-editor typt direct opgeslagen. Je hoeft dus niet op Opslaan te klikken. Onze nieuwe ondersteuning voor het offline invullen van je cv zorgt ervoor dat je een melding krijgt als de internetverbinding wordt verbroken, en dat je voortgang zelfs wordt opgeslagen zonder internetverbinding. Zodra je internet het weer doet, geeft de cv-editor aan dat je verder kan gaan, en wordt de opgeslagen data gesynchroniseerd met onze server. 

Wanneer je een voorbeeld van jouw cv of sollicitatiebrief bekijkt, zie je bovenaan het scherm pijlen staan waarmee je naar de volgende pagina kan gaan. Zie onderstaand screenshot.

Problemen oplossen

Als je nog steeds problemen hebt met het opslaan of het vinden van inhoud die je hebt toegevoegd, kan je de volgende stappen nemen:

  • Op het cv-dashboard of sollicitatiebrief-dashboard controleren of je wel naar de juiste versie van jouw document kijkt.
  • Controleren of je bent ingelogd met het juiste e-mailadres. Als je je in eerste instantie voor CVster.nl hebt aangemeld via Google, LinkedIn of Facebook, dan wordt jouw account aangemaakt met het e-mailadres dat je voor deze apps gebruikt.
  • De app vernieuwen, of proberen om uit- en weer in te loggen.
  • Inhoud proberen te maken en op te slaan door Chrome te gebruiken, onze meest ondersteunde webbrowser.

Als je na deze stappen nog steeds moeite hebt om een opgeslagen bestand te vinden, of om jouw cv of sollicitatiebrief op te slaan, neem dan contact met ons op. Het kan dan mogelijk een bug zijn. Het is voor ons wellicht mogelijk om het probleem op te sporen en je verloren inhoud te herstellen. Hopelijk kan je dan snel weer verder werken!

Heb je meer hulp nodig? Neem contact met ons op Neem contact met ons op